5.1 Hvor viktig mener du ulike læringsaktiviteter i lederutdanningen har vært for ditt læringsutbytte? Dersom du ikke har hatt det som inngår i spørsmålet, kan du krysse av for “Ikke hatt”.
Figur 1.Hvor viktig mener du ulike læringsaktiviteter i lederutdanningen har vært for ditt læringsutbytte? Dersom du ikke har hatt det som inngår i spørsmålet, kan du krysse av for “Ikke hatt”.. N = [145–150], Figurdata (XLSX), PNG.
5.2 Hvordan vurderer du utbyttet av følgende samlinger?
Figur 2.Hvordan vurderer du utbyttet av følgende samlinger?. N = [33–161], Figurdata (XLSX), PNG.
5.3 I hvilken grad er du fornøyd med utdanningen som helhet?
Figur 3.I hvilken grad er du fornøyd med utdanningen som helhet?. N = 145, Figurdata (XLSX), PNG.
5.4 I hvilken grad stemmer disse utsagnene?
Figur 4.I hvilken grad stemmer disse utsagnene?. N = [151–152], Figurdata (XLSX), PNG.
5.5 Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: etterleve regelverket og utnytte handlingsrommet
Figur 5.Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: etterleve regelverket og utnytte handlingsrommet. N = 144, Figurdata (XLSX), PNG.
5.6 Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: håndtere barn-, elev- og personalsaker
Figur 6.Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: håndtere barn-, elev- og personalsaker. N = 144, Figurdata (XLSX), PNG.
5.7 Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: videreutvikle rutiner og systemer
Figur 7.Lederutdanningen har gitt meg kompetanse til å: videreutvikle rutiner og systemer. N = 143, Figurdata (XLSX), PNG.
5.8 På en skala fra 1 (helt uenig) til 6 (helt enig), vennligst gi din oppfatning av læringsutbyttet av lederutdanningen
Figur 8.På en skala fra 1 (helt uenig) til 6 (helt enig), vennligst gi din oppfatning av læringsutbyttet av lederutdanningen. N = [144–146], Figurdata (XLSX), PNG.